مصاحبه آرشیو خبر ها
بخش اول مصاحبه ماروتا : بازگشت موراتا تخیلی است ؛ پیشنهادات رسیده برای هیگواین و داگلاس کاستا بررسی نخواهند شد؛  مانژوکیچ با ما خواهد ماند

بخش اول مصاحبه ماروتا : بازگشت موراتا تخیلی است ؛ پیشنهادات رسیده برای هیگواین و داگلاس کاستا بررسی نخواهند شد؛ مانژوکیچ با ما خواهد ماند

جوزپه ماروتا مدیر اجرایی یوونتوس در مصاحبه ای مفصل شرکت کرد و راجع به مسائل مختلف تیم، نقل و انتقالات و سایر مسائل صحبت کرد.

 

ماروتا به خبرنگاران گفت:

 

در حال حاضر ما در مرحله ی مهمی از بازار نقل و انتقالات قرار داریم، به طوری که هر روز بسیاری از بازیکنان به یوونتوس لینک می شوند.

 

موراتا؟

 

واقعیت این است که با توجه به شایعات فراوان من می خواهم آن را انگار کنم، ما نمی خواهیم کسی را فریب دهیم ما خط حمله ی بسیار خوبی در اختیار داریم و نیازی به صرف کردن هزینه ی خاصی در این پست نداریم. بنابراین در حال حاضر هر عملیاتی در این پست تخیلی بنظر می رسد چون ما در این پست تکمیل هستیم و خط حمله ی فوق العاده ای داریم.

 

اگر ماریو مانژوکیچ بخواهد باشگاه را ترک کند، وضعیت تغییر می کند؟

 

خیر، اصل در یووه همواره این است که اگر بازیکنی راجع به ترک باشگاه از ما سوال کند، ما در آن لحظه سعی خواهیم کرد دلیل کاهش انگیزه بازیکن برای ادامه همکاری را جویا شویم یا در جلسه ای با او ملاقات کنیم تا دلایلش را بشنویم.

 

اما در حال حاضر هیچ کس در این موقعیت قرار ندارد و من می توانم این را به شما بگویم که ماریو مانژوکیچ سال آینده هم بازیکن یوونتوس خواهد بود.

 

گونزالو هیگواین؟

 

نه، هیچ بازیکنی برای فروش نیست. هیگواین دومین فصلی است که با ما است، او عملکرد بسیار خوبی داشته و ما بسیار خوشحالیم که او را داریم.

 

اگر پیشنهاداتی برای هیگی دریافت کنیم، آنها را بررسی نخواهیم کرد. این موضوع درباره داگلاس کاستا هم صدق می کند.

 

داگلاس کاستا؟

 

ما گزینه ای در اختیار داریم که او را به طور کامل خریداری کنیم. او اکنون بازیکن بایرن است اما ما قطعا قرارداد قرضی او را دائمی خواهیم کرد. پس داگلاس هم قطعا فصل آینده با ما خواهد بود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمدرضا طاهری منش
محمدرضا طاهری منش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: